.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آشفته بازار قیمت نان در مازندران ؛
از سرگردانی نانوایان و مردم تا مسئولانی که باید پاسخگو باشند
شمال نیوز : در شرایطی این نرخنامه لازم الاجرا ابلاغ گردید که متولیان امر نسبت به تنظیم مبالغ دستگاههای کارتخوان هوشمند اقدام نکردند و این بلاتکلیفی مردم و نانوایان و حتی چند نرخی شدن قیمت نان در برخی از واحدهای خبازی را بدنبال داشت ....
از سرگردانی نانوایان و مردم تا مسئولانی که باید پاسخگو باشند

شمال نیوز: در حالی نرخنامه ای از روز گذشته منتشر شده است و در آن نرخ‌های جدیدی برای افزایش قیمت انواع نان با استناد به مصوبه کارگروه آرد و نان استان مازندران  اعلام گردید  که مطابق آن نانوایان باید از صبح شنبه یکم مرداد ۱۴۰۱ به آن عمل کنند .

 

به گزارش شمال نیوز، در شرایطی این نرخنامه لازم الاجرا ابلاغ گردید که متولیان امر نسبت به تنظیم مبالغ دستگاههای کارتخوان هوشمند اقدام نکردند و این بلاتکلیفی مردم و نانوایان و حتی چند نرخی شدن قیمت نان در برخی از واحدهای خبازی را بدنبال داشت .

 

از سویی بر اساس اخبار دریافتی از سراسر استان و همچنین شهر ساری ، در نانوانی‌هایی که با دستگاه هوشمند نان را عرضه می کنند دستگاهها همچنان نرخ قبلی را محاسبه می کند  و برخی نانوایان به دلیل همین ناهماهنگی ها مجبور شدند پول نقد گرفته یا با نرخ قبلی دریافت دارند و یا از دستگاههای قبلی غیرهوشمند خود استفاده کنند تا مردم بیش از این بلاتکلیف نشوند . 

 

بدون تردید مسئولان مربوطه که در نابسامانی های اخیر در توزیع نان کم کاری کرده اند باید پاسخگوی مردم و نانوایان باشند .

 

از طرفی نانوایان که شاهد افزایش چشگیر هزینه های جاری خود هستند ، خواستار تسریع در روند اصلاح شبکه هوشمند کارتخوان ها بوده تا بخشی از هزینه های آنان جبران شود .

 

به نظر می رسد فرماندار مرکز استان که چندی پیش از مالکیت هشتاد نانوایی توسط  7 نفر در ساری انتقاد شدیدی کرده بود باید پاسخگو باشد که چگونه 7 شهروند می توانند هشتاد نانوایی را اداره کنند اما مسئولانی که اختیارات قانونی و اجرایی دارند در ابتدایی ترین امور همچون هوشمندسازی کارتخوان نانوایی ها ناتوان هستند تا شاهد ناهماهنگی ها و سرگردانی مردم نباشیم .. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.